26 April 2015

Sponsored Review: Kimchi Bambi Violet 「Sleeping Beauty」

I love violet color so much. It seems very gentle and spring, so I would like to have more clothes of this wonderful color. And I really like circle lenses. Honestly, I can't imagine my life without them, though I'm not wearing them so often. And I always wanted to buy a lens of lavender or bright violet color, and has always been interested in how these lenses would look at my light gray eyes. I saw very few reviews on violet lenses from people with the same bright eyes as mine, and I don't know what type of violet lenes suit me. So I determined to start looking for purple lenses that are perfect to me as the owner of light-colored eyes.
Today I want to tell you about my first violet lenses, Kimchi Bambi Violet. These lenses are generously sponsored by Iszo Circle Lens, and I would also like to say a few words about it's service.
Я очень люблю сиреневый цвет. Он кажется мне очень нежным и весенним, поэтому мне хотелось бы иметь больше вещей подобного цвета. А еще я очень люблю линзы. Честно говоря, уже не могу представить свою жизнь без них, хоть и ношу их не так часто. И мне всегда хотелось приобрести линзы сиреневого или ярко-фиолетового оттенка, да и всегда было интересно, как такие линзы будут выглядеть на моих серо-голубых глазах. Я видела очень мало отзывов на сиреневые линзы от людей с такими же светлыми глазами, как у меня, и не знаю, какие линзы данного оттенка лучше всего подходят для моих глаз. Поэтому я решительно настроена начать поиски сиреневых линз, которые идеально подходили бы мне, как носителю светлого цвета глаз.
Сегодня я хочу рассказать о первых сиреневых линзах, Kimchi Bambi Violet, которые попали ко мне в руки. Эти линзы мне щедро предоставил интернет-магазин Iszo Circle Lens, и о его сервисе мне тоже хотелось бы сказать несколько слов. 







Прежде всего хочу поговорить об интернет-магазине Iszo Circle Lens. Это англоязычный интернет-магазин с доставкой по всему миру. Мне доставило огромное удовольствие переписываться с консультантом данного вебшопа, так как ко мне обращались очень вежливо и с максимальным пониманием возникшей у меня ситуации с поиском нужной модели линз. Персонал очень отзывчивый и всегда поможет вам разобраться с проблемами в подборе линз и консультирования насчет той или иной модели. У Iszo Circle Lens очень простой, понятный и удобный интерфейс. Кроме того, мне очень понравилось, что при просмотре каталога высвечиваются не только промо-картинки с узором каждой модели, но и то, как эти линзы смотрятся на моделях.
Любите ли вы акции и скидки? Я - очень. У меня в принципе огромная любовь ко всяким дисконтным программам, на которых можно сэкономить или приобрести что-то еще. И у Iszo Circle Lens есть свои акции и скидки, которые могут привлечь любого покупателя. А еще у сайта есть функция покупки подарочного сертификата.

Раскрыв почтовую упаковку, я увидела вот такой очаровательный узорчатый пакетик с с содержимым в виде баночек с линзами, кейсом для линз и парой интересных визиток. Мне безумно нравится то, как очаровательно и мило все это выглядит. Я считаю, что продавцы, уделяющие такое внимание обычной упаковке своего товара, заслуживают большего уважения, ведь они тем самым показывают заботу о своем покупателе и его впечатлениях от первой покупки. Пока что я не встречала еще ни одного продавца, который так мило и красиво упаковывал свой товар. Меня очень подкупает этот узорчатый дизайн пакета-упаковки, так как я огромный любитель всего кружевного и милого.

Вот и заветные баночки с линзами. Никаких повреждений самих баночек или линз внутри них не было замечено - все в целости, сохранности и ожидает дальнейшего вскрытия. Баночки по форме немного отличаются от тех, что я привыкла получать - они чуть шире и при этом короче, но не думаю, что это как-то влияет на сами линзы.

Я заказываю для себя линзы с диоптриями, так как у меня достаточно плохое зрение, и я почти всегда ношу очки. В этот раз я решила заказать линзы "посильнее" - в прошлый раз я получила линзы с -4.00 дпт на каждый глаз, в этот раз линзы соответствуют диоптриям, прописанным мне моим офтальмологом на последнем приеме.

Только посмотрите на этих милейших медвежат! Я в первый раз получаю в подарок настолько милый кейс для линз. По размерам он соответствует обычному кейсу для линз, и полностью выполнен из синего пластика. Поэтому фотографировать линзы в этом кейсе, мягко говоря, бесполезно - на фото их будет видно очень плохо. А вот носить его с собой на всякий случай - пожалуйста! Тем более, что я постоянно ношу в своей сумке кейс для линз на случай, если мои глаза очень сильно устанут в течение дня, и линзы нужно будет обязательно снять. К сожалению, пока что я не приобрела капельки для глаз, которые хорошо решали бы проблему с раздражением и усталостью в глазах. Если вы знаете такие - напишите о них в комментариях, я буду вам премного благодарна!

С одной стороны может показаться, что ушки на крышках кейса - всего лишь декоративный элемент. Но я открою вам маленькую тайну - за них очень удобно держаться, закручивая или раскручивая крышки кейса. Так можно не только не повредить рисунок с мордочкой, но и потуже закрутить крышки кейса, чтобы он не протекал.
Больше всего меня радует тот факт, что этот кейс идеально подходит по цветовой гамме к моему набору из самых необходимых вещей в моей сумке - зеркальцу-расческе от Swimmer и гигиенической помаде в упаковке в виде котика. К слову, этот бальзам для губ был куплен в переходе метро за 30 рублей, но он прекрасно увлажняет губы и приятно пахнет.

К кейсу для линз прилагается вот такая милая бумажная инструкция с правилами использования. Такое я тоже получаю в посылке впервые. Похоже, у этих замечательной фирмы есть кейсы в виде разных зверушек и разных цветов. теперь мне хочется заказать новую пару линз только из-за нового кейса - было бы идеально получить в подарок, скажем, нежно-розовый кейс с котятками или ярко-желтый с цыплятами. На самом деле я страдаю вещизмом, поэтому люблю коллекционировать что-нибудь миленькое.

Правила пользования:
1. Используйте левый и правый отсеки кейса отдельно для каждой линзы, левой и правой.
2. Промывайте новый кейс перед использованием.
3. Проверяйте, насколько плотно вы закрываете кейс с линзами.
4. Если вы не используете линзы долгое время, меняйте раствор раз в неделю.
5. Чтобы ваши линзы всегда оставались чистыми, полностью меняйте раствор раз в месяц.
6. Всегда храните подальше от прямых солнечных лучей.
7.Всегда храните в недосягаемости от детей.

Как я уже говорила выше, к линзам прилагается визитка магазина. У неё очень милый дизайн, в котором нет ничего лишнего. Я обожаю красивое оформление визиток, этикеток и вкладышей, поэтому у меня есть своя маленькая коллекция милых визиток. На данной же визитке указаны все адреса для легкого поиска информации о данном магазине в социальных сетях. 
Вы можете посетить Facebook, Instagram, Twitter и Pinterest, принадлежащие Iszo Circle Lens. Кроме того, на визитке указаны два e-mail адреса для обращения к консультанту в случае возникших вопросов. Думаю, это очень удобно, если нужно срочно написать письмо - нужный адрес не придется искать на сайте.

А вот и сами линзы вне своей упаковки. Как я уже сказала ранее, прилагающийся к ним кейс сам по себе слишком темный, чтобы фотографировать в нем линзы. Именно поэтому я поместила их в свободный кейс из белого пластика. На данных фотографиях их можно рассмотреть поближе.



Сами по себе линзы очень мягкие, поэтому с ними нужно обращаться очень бережно, чтобы не деформировать и не порвать их. Они легко сминаются и складываются. При трении внутренних и внешних краев линз друг о друга краска не портится и не стирается, что говорит о том, что она нанесена под слоями линзы, поэтому она не сможет причинить вреда глазам или стереться во время носки линз.

Цвет очень яркий и насыщенный, и краска нанесена без каких-либо неровностей или неточностей. Она нанесена "диффузно" - в виде множества маленьких пятен. С одной стороны, это может дать негативный результат для владельцев темного цвета глаз, т.е. линзы могут не перекрывать родной цвет глаз и выглядеть весьма тускло. Но эти линзы, наоборот, превосходят все ожидания и выглядят на темных глазах очень ярко и гармонично. Не исчезает эта яркость и на светлых глазах.
Недавно меня оповестили, что дизайн Kimchi Bambi Violet - это подделка на Geo Princess Mimi, так как в оригинальной коллекции нет розового и фиолетового цветов, которые есть в коллекции Kimchi Bambi. Думаю, наличие еще двух цветов - это маленькое преимущество непосредственно этой серии, не смотря на то, что дизайн может быть не оригинальным.

Первая примерка линз прошла удачно - глаза не слезились и не покраснели, я чувствовала абсолютный комфорт. Конечно, то, что линзы достаточно большие по диаметру, весьма ощутимо на глазах, но эти ощущения не доставляют дискомфорта. Усталость от ношения этих линз  и сухость в глазах чувствуются где-то через 4 часа после надевания, поэтому нужно обязательно использовать увлажняющие капли или капли, снимающие раздражение и усталость.

Kimchi Bambi очень заметно увеличивают размер глаз, причем как радужки, так и всего глаза в целом. Производитель, обещая эффект увеличения в 16 мм, не наврал - именно этот эффект мы и имеем. Взгляд в этих линзах кажется более открытым.

Думаю, что конкретно эта модель лучше смотрится с макияжем, чем без него, поскольку цвет является очень броским, и ему необходимо соответствующее оформление. Может подойти даже простое подкрашивание ресничек или искусственные ресницы, не говоря уже о полном макияже или ярком, броском кукольном или косплей-макияже. Если выбирать более подходящий родным глазам цвет, то, думаю, можно попробовать обойтись без макияжа, но я не могу дать точной гарантии, так как еще не пробовала носить такие линзы в сером цвете, но обязательно попробую.
В любом случае, сопутствующее обрамление таким линзам никогда не помешает.

Сами по себе линзы яркие, но лучше всего смотрятся именно при дневном свете. Хуже всего - при тусклом освещении в помещении, но даже при нем линзы достаточно яркие и выделяющиеся. При ярком свете или вспышке очень хорошо заметна граница между линзами и родним цветом глаз, особенно светлым. Думаю, что лучше всего эти линзы смотрелись бы именно на темных или карих глазах, так как рыжее кольцо во внутренней части смотрится немного неуместно с моим цветом глаз - в противном случае стоит подбирать линзы такого же цвета, как и радужка.

То же самое мы можем наблюдать и на фотографиях, сделанных вблизи.Лучше всего структуру рисунка линз видно при вспышке или дневном освещении, хуже всего - при слабом искусственном освещении в помещении.


Мне очень нравится дизайн этих линз. Он очень броский и яркий, поэтому любителям более естественного вида линз придется забыть о них - данная модель линз не смотрится естественно как на темных глазах, так и на  светлых. Но тем, кто хочет чего-то яркого, красочного и броского, такие линзы точно подойдут. Единственный минус данного дизайна - его очень тяжело адаптировать под светлый цвет глаз, поэтому обладателям светлых глаз нужно покупать линзы такого же цвета, как и радужка глаза.

У этих линз очень яркий и насыщенный цвет. Не смотря на то, что этот дизайн мне не совсем подходит, мне очень нравится то, как ярко выглядят эти линзы на моих глазах. Также цвет не становится тусклым на темных глазах и полностью перекрывает родной цвет, что может быть огромнейшим плюсом для многих.

Пожалуй, визуальное увеличение - это то, с чем данная модель справляется лучше всего. И правда - линзы отлично увеличивают как саму радужку, так и глаза в целом. В сочетании с макияжем, визуально увеличивающим глаза, можно получить очень мощный эффект увеличения глаз, главное - не перестараться с этим.

Сразу после надевания. Линзы сидят очень удобно, не доставляют дискомфорта. Ощущение линз в глазах чувствуется, но не доставляет неудобств. Отсутствует светобоязнь, чувствительные глаза никак не реагируют на инородный предмет. В линзах хорошо видно, заметен эффект моментального восстановления нормальной видимости и зрения.
Через час. Линзы начинают доставлять легкий дискомфорт, чувствуется сухость в глазах, возникает необходимость в применении капель для увлажнения линз.
Через 4 часа. При должном отсутствии увлажнения линза становится совсем сухой, причиняя дискомфорт. Может очень легко выпасть из глаза, но в основном съезжает. Глаза начинают болеть, чесаться, появляется чувство тяжести и усталости, слезы, появляется сильное желание вынуть линзы из глаз.
Через 8 часов. Не опробовано, так как уже через четыре часа при отсутствии увлажнения линзы начинают доставлять сильный дискомфорт.
Через 12 часов. Не опробовано все по той же причине, так как рисковать и испытывать боль нет особого желания.
Окончательный вердикт. К сожалению, комфорт - это то, с чем данные линзы справляются хуже всего. Наличие на глазах линз очень хорошо чувствуется постоянно, и хотя это не доставляет дискомфорта, мне очень неприятно вообще ощущать что-либо у себя на глазах. Кроме того, уже через четыре часа можно почувствовать раздражение, сухость и усталость в глазах, поэтому людям с такими же чувствительными глазами, как у меня, стоит придать этому огромное значение - надевать эти линзы на длительное время стоит только при полной гарантии, что вы сможете каждый час увлажнять глаза и использовать капли для снятия раздражения и усталости. Тем не менее, если возможность постоянно увлажнять глаза есть, то линзы не причиняют никакого дискомфорта.
Цена данных линз по новому курсу - примерно 1200 р. Я считаю, что данная цена является совершенно приемлимой и нормальной, поэтому каких-либо претензий к стоимости линз у меня нет. 


Напоследок хотелось бы поделиться с вами своими фотографиями в этих линзах. Фотографии выполнены при разном освещении, чтобы показать то, как они выглядят на мне. Я сделала все фотографии на фотоаппарат, камеру мобильного телефона и веб-камеру моего ноутбука для наглядности. 



 










Весь обзор в одном небольшом коллаже.

Надеюсь, что этот отзыв окажется для кого-то очень полезным и нужным, и поможет кому-то развеять сомнения насчет приобретения данной модели линз. Если у вас остались какие-либо вопросы или замечания к моему отзыву, не стесняйтесь оставлять их в комментариях.
Я хочу от всей души поблагодарить Iszo Circle Lens за предоставленную пару чудесных линз Kimchi Bambi Violet и пожелать их бизнесу процветать, а клиентам данного магазина - получать всегда качественный и удовлетворяющий товар. Подписывайтесь на их Instagram, заходите на Facebook, Twitter, и Pinterest.
Спасибо, что читаете мой блог!
Ваша




First of all, I want to talk about Iszo Circle Lens. This is an online store with worldwide delivery. It gave me a great pleasure to correspond with the consultant of this shop who turned to me with  politeness the maximum understanding of the situation arisen at me with finding the correct model of lenses. The staff is very helpful and will always help you to deal with problems in the selection of lenses and counseling about a particular model. Iszo Circle Lens has a very simple, intuitive and user-friendly interface. Also, I really liked that in the directory displayed not only a promotional image with a pattern of each model, but also how these lenses look on eyes.

Whether do you like promotions and discounts? I really adore them. I have a great love in principle to all kinds of discount programs, which on you can save money or buy something else. And Iszo Circle Lens has its promotions and discounts that can attract any buyer. And the site has a function of buying a gift certificate!

And you can also follow them on social media to get more discounts!



Opened the mail package, I saw there a charming patterned transparent bag with content in the form of jars with lenses, cases for contact lenses and a couple of interesting cards. I like so much how charming and cute it looks. I believe that sellers give attention to conventional packaging of the goods  deserve more respect, because they thereby show the care of their customers and impressions of the first purchase. I haven't seen someone before who makes the same thing. I was very impresses with this patterned design package as so as  I am a huge fan of  lace and cuteness.

So here are the cherished jars with lenses. No damages of jars or lenses inside haven't been seen - all is here in safety. Jars form slightly different from the ones I used to get: they are slightly wider and shorter than others, but I don't think that it somehow affects the lenses inside. And as you can see, there're steakers with all the information about these circle lenses and the site of the manufacturer.

I always order lens with prescriptions as so as I have enough bad eyesight, and I almost always wear glasses. This time I decided to order a little bit "stronger" lens, because the last time I got a lens with -4.00 dpt per eye, and now I want to try  lens matching my real prescriptions, spelled out to me by my ophthalmologist at the last reception.

Just look at these cutest little bears! It's the first time I received such cute lens case as a gift. In size it corresponds to the usual lens case, and is completely made of blue plastic. Therefore, you cannot take a photo of lens in such lens case because lens will be seen very bad in such dark case, you know. But you can always carry it just with you! Especially because I always carry lens cases in my bag because I'm getting tired of wearing sircle lens the whole day, and the lens need to be removed and placed somewhere. Unfortunately, I'm not acquired eye drops that would solve well the problem with irritation and fatigue in my eyes. If you know any really good eyedrops for wearing lens write about them in the comments, I will be inordinately grateful!

On the one hand it may seem that the ears on the covers of the case are just a decorative element. But I will tell you a little secret that it is very comfortable to hold them for twisting or untwisting covers of this lens case. So you can't damage the image with a muzzle, but tighter and tighten the lid of the case so that it doesn'tt leak.

Most of all I am pleased with the fact that this case is matching perfectly my collection of the most essential things in my bag - a mirror from Swimmer and a lip balm in the cat shaped package. By the way, this lip balm was purchased in the Moscow subway for 1$ rubles, but it is perfectly moisturizes my lips and smells good.
This circle lens case has such a cute paper guide with the terms of use. I also getting something like this for the first time. It seems that the manufacturer creates these wonderful colored cases in the form of various small animals, and now I want to order a new pair of circle lens only because of the new case - it would be ideal to get a, say, pale pink case with kittens or yellow chick. In fact, I suffer from materialism, so I like to collect anything cute.

Terms of Use:
1. Use the left and right compartments of the case separately for each lens, the left and right.
2. Wash the new case before use.
3. Check how tightly you close the case with lenses.
4. If you don't use the lens for a long time, change the solution once a week.
5. Completely change the solution every month.
6. Keep away from direct sunlight.
7.Keep away from children.

As I said above, the visit card of the shop is included. It has a very nice design, in which there is nothing superfluous. I adore cute and beautiful designs of the business cards, labels and inserts, so I have my own small collection of cute cards. You can see a list of all social media of Iszo Circle Lens on the other side of this card.

You can visit Facebook, Instagram, Twitter and Pinterest belonging to Iszo Circle Lens. In addition, the business card is shown two e-mail addresses for contacting a consultant in case of questions. I think it is very comfortable if you need to urgently write a letter and you don't need to search email of this shop at the site. And, of course, you can follow these social media for getting tones of discounts!


And here is the lens without any package. As I said earlier, the attaching lens case is unfortunately too dark to take pictures os lens in it. That's why I put them in a free case of white plastic. You can see it closer on these pictures.


So you can see that the lens is very soft, so it should be treated very carefully, so as not to be deformed or broken. They are easily can be crushed and folded. By friction internal and external edges of lenses each other, the paint doesn't spoil and can't be deleted, which means that it is applied under the layers of the lens, so it will not harm your eyes or rub off during wear lenses. It's really good and much safe!

The color is very bright and rich, and the paint is applied without any irregularities or discrepancies. It was applied with "diffuse", in the form of many small spots. On the one hand, this can give negative results for owners of dark eyes, i.e. lenses can not cover the dark eye color and look very dim. But these lenses, on the contrary, surpass all expectations and look very bright and harmonious on the dark eyes. This doesn't disappear brightness and light eyes.
Recently, I was notified that the design of Kimchi Bambi Violet is a fake of Geo Princess Mimi, since the original collection doesn't include pink or purple colors that Kimchi Bambi has as you ca see. I think the presence of these two colors is a small advantage of this series, despite the fact that the design may not be original. But it's still looking good, so who does give an attention to the fact of fake design?

The first lens fitting was successful as so as there were no tears and my eyes didn't flushed, and I also felt the absolute comfort. Of course, that lenses of sufficiently large diameter, that is very noticeable to my eyes' feelings, but this fact doesn't not cause feeling of discomfort. Tired of wearing these lenses and dry eyes felt somewhere in 4 hours after putting on, so it's necessary to use rewetting drops or droplets, relieves irritation and fatigue.

Kimchi Bambi very significantly increase the size of the eye, the iris as well as all eyes in general. Manufacturer, promising effect of increasing in 16 mm, didn't lie to us because we have this awesome effect. These lenses seems to make the eye look more open.



I think that this particular model of circle lens looks better with makeup than without it, because the color is very catchy, and it needs an appropriate design as makeup. You can go even with a simple mascara or false eyelashes, not to mention full makeup and bright dolly or cosplay makeup. If you choose a more appropriate native-colored eyes, color of circle lens then I think you can try not to wear any make-up, but I can't give precise guarantees, as have not tried wearing such lenses in gray, but definitely try. In any case, the accompanying framing such lenses in the form of makeup never hurts, do you agree with me?

The lens is bright itself, but it has a best look in the daylight. And looks worst of all is in the dim light in the room, but you can see that lens is still bright and eye-catching. The boundary between the lens and the native eye color is clearly visible in daylight or flash. I think that the best lookof these lenses is a look on dark or brown eyes, as rusty ring in the inside looks a bit out of place with my eye color - otherwise, should pick up the lens of the same color as the iris.

The same can be observed in macro pictures.The entire structure of the lens pattern can be seen in a flash or daylight, worst of all - in low artificial light in the room.

I really like the design of these lenses. It's very bright and vivid, so fans of more natural lenses have to forget about this model as so as it doesn't look natural as on dark eyes, so on the light eyes too. But for those who want something bright, colorful and catchy, these lenses fit perfectly. The only disadvantage of this design - it is very difficult to adapt in a light eye color, so the owners of light eyes need to buy the lens of the same color as the iris of the eye.

These lenses are very bright and full of color. Despite the fact that this design doesn't fit me, I really like how bright these lenses look in my eyes. Also, the color becomes dull on dark eyes and completely covers the native color, which can be a huge plus for many people who want to wear bright circle lens.
Perhaps the visual enlarging of the eye size , that's what this model does the best. And it's true - excellent lens increases as the iris itself, so the whole eyes too. In conjunction with the makeup that  visually enlarges the eyes, you can get a very powerful effect of eye enlargement, but the main thing - do not overdo it.
Immediately after putting on. The lenses are sitting very comfortable, does not cause discomfort. No photophobia, sensitive eyes didn'tt react to the foreign object. 
After an hour. Lenses begin to deliver mild discomfort; feeling of dryness in the eyes, there is a need to apply drops to moisten lenses.
After 4 hours. With proper hydration without the lens becomes very dry, causing discomfort. Can very easily fall out of the eyes, but mostly moves out. Eyes start to hurt, there is a feeling of heaviness and fatigue, tears, there is a strong desire to remove the lens from the eye.
After 8 hours. Not tested, because even after four hours in the absence of moisture lenses begin to deliver a strong discomfort.
After 12 hours. Do not try all for the same reason.
The final verdict. Unfortunately, the comfort  is what these lenses handle the worst. The presence in front of the lens is felt constantly, and although it doesn't cause discomfort, I hate to even feel anything in my eyes. In addition, after four hours you can feel the irritation, dryness and fatigue in your eyes, so people with the same sensitive eyes, like me, should give this a huge value to wear these lenses for a long time is worth only when a full guarantee that you will be able to each hour moisturize your eyes and use the drops to relieve irritation and fatigue. However, if the ability to constantly moisturize the eye is possible, the lens doesn'tt cause any discomfort.

The price is $22. I believe that this price is quite an acceptable and normal, so I have no any claims to the cost of the lenses.

Finally I would like to share with you my pics with these lenses. Photos were  made in different lighting conditions to show how they look at me. I took all the pictures on the camera, mobile phone camera and webcam of my laptop for clarity. 


 















All the review in one small picture.
I hope that this review would be very useful and necessary for someone, and will help someone to dispel doubts about the acquisition of this model of circle lens. If you have any further questions or comments to my review, feel free to leave them in the comments box below the post.
I want to sincerely thank Iszo Circle Lens for sponsoring me a pair of wonderful Kimchi Bambi Violet lens and wish their business to flourish, and for customers of the store to get always a high quality and satisfying product. Subscribe to the shop's Instagram, go to Facebook, Twitter and Pinterest, and also follow me! The links are below!~
Thank you for reading my blog!
Your



59 comments:

  1. I absolutely love these lenses! I reviewed them for a company a few months ago and they've become one of my favourite, go-to lenses!
    They look great on you!

    http://kasumihime.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Those lens look amazing! I love the colour *3*

    ReplyDelete
  3. oh wow the pretty colors really show up on your eyes!!

    ReplyDelete
  4. Woah, these lenses look HUGE on you! They give you dolly eyes!
    I think the light violet color of the lenses goes very well with your light eye color! :) Violet fits you!
    I like violet lenses too but I think I like green and red the most, hahaha...

    http://valkoinensamurai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. My, these are some beautiful lenses... Thank you for a useful review, I had been interested in them. <3
    They are really huge and they give you such a pretty look! :) I'm sorry to hear that the comfort is so bad though. :(
    I also like bright lenses very much, but I usually choose pink over violet. :'D
    (Ummm... wearing lenses for 12 hours is really dangerous, you know... I'm thankful you didn't try. ._. )

    http://hasakitsuki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wow you look really cute!! ^^ The lenses suit you well~
    I best eyedrops I've ever used is from Rohto! I usually get the Lychee one because it comes in a really cute packaging :)

    ReplyDelete
  7. Cool lenses, incredible result on your eyes!!!!
    xo Paola
    Expressyourself
    My Facebook

    ReplyDelete
  8. Выглядят очень необычно. озо
    на Ваших глазах смотрятся очень классно. *-*
    Спасибо за отзыв. :3

    kb-pie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. I love how dolly the Bambi design is and this color suits your eye color so perfectly <3

    http://www.pinkoolaid.com/

    ReplyDelete
  10. your eyes are really pretty with them :3

    http://sweetyrainydays.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. You look really cute! :D
    Thanks for visiting my blog, I'm now following you.
    SweetBeautyReviews

    ReplyDelete
  12. WOW! Hi again! These lenses are GORGEOUS! The nicest i've seen so far!
    I'm definitely gonna buy one!

    http://www.JoshuaHideki.com

    ReplyDelete
  13. I really, really, love your eyes, they're just amazing and you! Omg you're beautiful! I follow you on instagram already *---* ♡

    ✧ Penny Lane ✧

    ReplyDelete
  14. Mayaaa!!! Nice to meet you on blogspot too!!
    Omg such a detailed review i'm impressed! And I love how you manage the review, it looks so neat to me, that makes me not tired reading it (like using hidden link etc), I dont know how to do it :-/

    And your original eye colour is so beautiful and matches perfectly with the lense! 💕💕

    Anyway I really like your blog template! May I know where did you find or make it?

    Sherry from ♕ SheemaSherry ♕ blog (www.theshimmeringsheema.blogspot.com)

    ReplyDelete
  15. You look great with those lenses! Unfortunately, I have sensitive eyes, so this model is a no-no for me :(
    The review was useful (although I'll keep searching for a pair that doesn't hurt my eyes ^^U), thank you~

    www.teapotsandfrills.com

    ReplyDelete
  16. This review was great, and you look so cute(especially in the strawberry shirt photos)!! I don't own any circle lenses myself(only normal, not colored lenses), but I'd love to own a pair of violet ones!

    ReplyDelete
  17. Ahh, you look so cute! Love the colour!

    May x • The MaydenBloglovin'

    ReplyDelete
  18. Nice color! Love it!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Oh beautiful color!
    New post about Serbia Fashion Week is up: www.senkasfashion.com
    Kisses,
    Senka

    ReplyDelete
  20. This lenses are so pretty!! I love the color <3

    I'm a new reader here.
    Maybe can we follow each other??
    My blog: http://worldismagiiic.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  21. Lovely color on your eyes :)

    http://tabachui.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. I really love the color of these lenses and they look lovely on you ^^ I still have to post a review of my purple ones.
    I like that you write in both english and russian. I can practice my reading skills with that ^w^
    And I have 'Rohto Lycee Eye Drops'. I didn't try them with circle lenses in yet but I read that these are really good with them.
    Also, thank you for following me :3

    ReplyDelete
  23. Great review!!! This lenses looks perfect on you :D

    And if we replaced followers? If you follow me on GFC I follow back! :D

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  24. They look soo purple on you! If I wore these they'll probably look like a dark shade of plum.

    www.lacy-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Love the color of this lens!

    Join my giveaway
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Your eyes look incredible cute with thse lens. Totally adorable.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  27. These look amazinggg! Your photos are gorgeous and love your blog :)

    Alex
    efflorescentdream.co.uk
    x

    ReplyDelete
  28. its been a while I didnt bought violet lens >3< ur eyes look amazing, love it ^^

    torichux3.blogsot.com

    ReplyDelete
  29. Oh wow.. those lenses are sooo cool! Very interesting.. love the color :)

    Take care always, love Christine ~ xx
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    ReplyDelete
  30. Wow amazing !! I like it !

    Follow me now on GFC and/or Instagram ( @hekyma ), I always follow back.
    WWW.HEKYMA.COM

    ReplyDelete
  31. Waaaaa you look so cute with them!! I love it!
    That color look really cool on your eyes!
    <3 <3

    ReplyDelete
  32. that lenses is super cute and that colour compliments your skintone and it really suits you!<3

    xoxo
    amfiba
    amfiba.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. love your blog :)
    have a nice day!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. NEat and thank you so much for your support!! I deeply appreciate it ;)
    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory
    @MyLyfeMyStoryBlog

    ReplyDelete
  35. Such a beautiful lenses! Really cute ^^
    xx

    ReplyDelete
  36. Hi sweetie ^-^
    Thank you for visiting my blog. I really love your too ;v; ♥
    This review is amazing. The lenses are kawaii ♥
    I follow your blog since now. Hope we can be friends ^-^

    ♡姫 の 気持ち♡ 『HIME♔ no KIMOCHI』 ♥

    ReplyDelete
  37. Just dropping by again.. thanks alot for your lovely comment on my blog :) Have a beautiful day!

    Take care always, love Christine ~ xx
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    ReplyDelete
  38. Beautiful eyes!
    I'm your new follower, if you go pass me by!

    www.ilcoloratomondoditerri.blogspot.it

    ReplyDelete
  39. So nice, love the color!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ooh!! These circle lenses are so cute (^O^)

    ReplyDelete
  41. Oh very cute effect sweetie
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  42. Aww lovely lenses, it looks great on you <3

    Join my giveaway
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Those contacts look amazing! *___*
    xx

    http://helloemy.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Your eyes are beautiful in these lens!
    I love your blog it's so cute xx
    I had to follow !

    ReplyDelete
  45. omggg so glad I found ur blog <3 love these lenses and ur so cuteee ok !!!! ^^ x

    ReplyDelete
  46. Owww lovely Cls! (☆^ー^☆)
    You are veryyyy beautiful (●⌒∇⌒●)
    http://diariodelolivlet.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  47. So kawaii! Super cute blog, I'm going to follow you on GFC! :)

    ReplyDelete
  48. Beautiful photo! Great post!!!

    Let me know if you'd like us to follow eachother and keep in touch?
    Come visit → PANAMA ASTI


    Have a nice day !

    ReplyDelete